zondag 6 oktober 2013

Ontvangen en verstuurd

Tussen de zelfgemaakte dingen swap door heb ik ook nog een snailmail mogen ontvangen en ik heb er ook nog eentje verstuurd.

De volgende snail kreeg ik van Nathalie, die ken ik van een snailmail groep op facebook.

zelfgemaakte dingen swap post 011

Het was een heel gezellig pakketje met leuke stikkers, kaarten e.d.

zelfgemaakte dingen swap post 012

En dit is wat ik naar Nathalie stuurde, ik heb een soort van mapje gemaakt met spulletjes erin.

home deco 008

Dit is ‘m van de voorkant, het is net een schriftje.

home deco 009

En zo ziet hij er van binnen uit. Ik vind het altijd leuk om er wat omheen te knutselen.

Dan heb ik ook nog voor een andere snailmailgroep op facebook een snail gemaakt met thema herfst en dat was deze.

zelfgemaakte dingen swap post 014

zelfgemaakte dingen swap post 013

En voor Cindy maakte ik deze cupcake snailmail.

post 012

Ik vertelde hier al over de losse thee swap waar ik aan mee deed, en dit is wat ik allemaal terug kreeg aan thee soortjes:

home deco 010

Dat ziet er allemaal goed uit hé? En het ruikt héérlijk! Ik ben al aan een soortje thee begonnen en die is ook echt super lekker. Ik kan voorlopig vooruit met de thee. En het is ook allemaal zo leuk verpakt.

Zo, ik denk dat ik nu weer alles heb laten zien, het was een beetje van alles en nog wat, en sommige dingen ook alweer van even geleden, maar ik ben nu weer bij.

 

Fijne week!!!

Groetjes Antoinette

2 opmerkingen:

  1. ohh wat een leuk mapje heb je gemaakt met die envelopjes aan de binnenkant! En whaha heerlijk al die snailmail...ooo dat het via facebook ook al kan... ik word geloof ik gek van alle digitale mogelijkheden die tot leuke livepost leiden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt leuke snailmails zal je gauw eens weer wat sturen!

    BeantwoordenVerwijderen