maandag 30 september 2013

Zelfgemaakte dingen swap deel 2

Ik zou nog even laten zien wat voor moois ik van de andere meiden had gehad met de zelfgemaakte dingen swap. Het was echt een feest om de envelop open te maken.

zelfgemaakte dingen swap post 015

Dit zat er allemaal in, en het zag er allemaal zo gezellig uit!

zelfgemaakte dingen swap post 016

Van Suus dit leuke opgepimpte notitieboekje met potlood erbij.

zelfgemaakte dingen swap post 017

Van Eveline deze leuke zelfgemaakte ansicht kaarten,

zelfgemaakte dingen swap post 018

Van Claudia dit gezellige snailmail pakketje.

zelfgemaakte dingen swap post 019

En van Pauline zit prachtige kaarten mapje.

zelfgemaakte dingen swap post 020

Met daarin 3 hele mooie kaarten.

zelfgemaakte dingen swap post 021

En als laatste van Fronika dit lieve kaarten/postzegel mapje.

zelfgemaakte dingen swap post 022

Met ook daarbij een paar kaarten.

 

Meiden, ik vond het weer een super ronde, en ik kijk alweer uit naar de kerst ronde, ik borrel alweer van de ideeën.

Groetjes Antoinette.

4 opmerkingen:

  1. Jeetje, dat ziet er gezellig uit! Hoe kom je aan die swap-maatjes? Of hebben jullie een vast groepje?
    Liefs, Anne

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. O ik zie het al, via het Round Robin forum. Als ik wat meer tijd heb voeg ik me zeker eens bij een van jullie gave swaps! Bedankt voor de inspiratie :)

      Verwijderen
  2. Ziet er echt super leuk uit, vooral doordat iedereen er echt tijd en moeit in heeft gestoken!
    Liefs Daphne

    BeantwoordenVerwijderen