dinsdag 14 mei 2013

Post van DMS en traveling envelope

Het is alweer een week geleden, maar ik ben tussendoor een weekendje weg geweest, en ik heb dit nieuwe blog gestart, maar hier dan mijn gezellige snailmail die ik van Margot mocht ontvangen via het dream make share projekt mocht ontvangen.

slagharen meivakantie 2013 002

Margot maakte een hele gezellige snailmail met een kleur thema en dat was geel zoals je kunt zien.

002

Ik vond dat een ontzettend leuk idee, ik heb het zelf inmiddels ook al toegepast met m’n snailmail, maar dan in het rose .

003

Het is echt een super leuk pakketje en het ziet er heel zonnig uit. Ik ben heel erg verwent.

005

Ik ben helemaal weg van die leuke gehaakte bloemen! Ik wou dat ik zo kon haken *zucht*.

Margot, heel erg bedankt voor je leuke snailmail!!

 

***********************************************************

 

En ik kreeg gister ook mijn traveling envelope weer terug, die ik op startte op het Round Robin forum.

De envelope is op reis geweest langs 8 mensen en die hebben er eruit gehaald wat ze leuk vonden en weer aangevuld met andere dingen.

En dit was het eind resultaat.

traveling envelope Twa 001

Zo kwam mijn envelop weer terug. Er zat nog maar 1 ding in van wat ik erin had gedaan en ik kreeg ook heel veel meer spulletjes terug.

traveling envelope Twa 002

Heel erg leuk zo’n traveling envelope, ik heb er inmiddels alweer een nieuwe gestart.

Zo, ik ga lekker genieten van al mijn nieuwe leuke spulletjes!

Groetjes Antoinette

1 opmerking:

  1. Wat een verwennerij zeg, verslavend die snailmail. Erg leuk zo'n kleurenthema, ik ga het onthouden.

    Mocht je eens zin hebben om te snailmailen, ik ben er altijd voor in :-).

    Groetjes, Claudia

    BeantwoordenVerwijderen